Lite lustiga moln ikväll. Jag och Irma satt och njöt av den fina kvällen på en bänk vid ladan, vid herrgården.







En annan vrå i mitt liv.
Lite lustiga moln ikväll. Jag och Irma satt och njöt av den fina kvällen på en bänk vid ladan, vid herrgården.






